Niniejsza Polityka Prywatności jest zgodna z przepisami wynikającymi z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. zwana w skrócie RODO.

 

  1. Administratorem Danych jest:

    ESPES Sp. z o.o.
    Opacz Kolonia, ul. Ewy 4
    05-816 Michałowice
    (powiat pruszkowski, województwo mazowieckie)
    e-mail: espes@espes.pl telefon: 22 753 04 41

  2. Inspektor Ochrony Danych

    We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych mogą kontaktować się Państwo z:
    Inspektorem Ochrony Danych: Marcin Wasążnik – kontakt@bezpieczna-strefa.pl

  3. Jakie dane przetwarzamy?

    – Przetwarzamy dane, które dobrowolnie Państwo podają w ramach korzystania z naszej strony internetowej, w szczególności:

    • dane kontaktowe (w tym osobowe) przekazywane przez Państwa poprzez wysyłanie poczty elektronicznej na adresy e-mail podane na naszych stronach internetowych,
    • dane kontaktowe przekazywane przez Państwa dobrowolnie poprzez korzystanie z formularzy kontaktowych na naszych stronach internetowych,
    • dane osobowe przekazywane przez Państwa dobrowolnie w postaci dokumentów rekrutacyjnych (CV, Życiorys, list motywacyjny) na adresy e-mail podane na naszej stronie, pocztą tradycyjną bądź dostarczone przez Państwa osobiście do naszej siedziby.

    – Przetwarzamy również dane nie mające charakteru osobowego – przetwarzane w celach statystycznych bądź ulepszenia / ułatwienia korzystania z naszego serwisu:

    • dane pozostawiane w ramach poruszania się po naszych stronach w postaci plików cookies
    • logi serwera (min. adres IP, domena)
  4. Cel przetwarzania danych osobowych

    Przekazywane przez Państwa dobrowolnie dane kontaktowe (w tym osobowe) poprzez adresy e-mail, lub formularze kontaktowe zamieszczone na naszych stronach przetwarzamy w następujących celach:

    • odpowiedzi na zapytania handlowe,
    • nawiązanie współpracy handlowej – w tym wysyłka ofert handlowych (na Państwa prośbę),
    • realizacji procesów zamówienia,
    • realizacja procesów reklamacji,
    • w przypadku zamieszczanych ofert pracy – realizacji bieżących procesów rekrutacji.
  5. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

    – Korespondencja e-mail oraz tradycyjna

    • w przypadku danych przekazywanych poprzez formularze kontaktowe – wyrażona przez Państwa zgoda – (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
    • niezbędność danych do świadczenia usługi (np.: odpowiedź na zapytanie ofertowe, wystawienie faktury, zamówienia) – (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
    • pozostałe cele – prawnie uzasadniony interes administratora danych – (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

    – Rekrutacja

    • w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu Pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na danym Administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z przepisami Kodeksu Pracy);
    • dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO);

    – Cel przetwarzania danych nieosobowych (pliki cookie, logi serwera)
    Dane nieosobowe w postaci plików czy logów serwera przetwarzamy w celach:

    • usprawnienia i polepszenia działania strony internetowej
    • statystycznych – do monitorowania ruchu na stronie, w celu administracji serwisem www
    • w celach zapewnienia bezpieczeństwa działania serwisu
  6. Czy mają Państwo obowiązek podać dane osobowe?

    Nie ma takiej potrzeby. Swoje dane podają nam Państwo dobrowolnie w poszczególnych przypadkach: jeśli chcą się Państwo skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy, bądź poprzez adres/adresy e-mail podane na naszej stronie.

    • nasi upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którym Państwa dane osobowe będą ujawniane w celu możliwości wykonywania swoich obowiązków (np. pracownicy działu kadr, pracownicy działu handlowego, pracownicy obsługi klienta, kurierzy)
    • inni odbiorcy danych – podwykonawcy, firmy kurierskie
    • organy publiczne w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami
  7. Przekazywanie danych innym podmiotom

    W niektórych przypadkach możemy przekazać Państwa dane osobowe podmiotom trzecim. W uzasadnionych przypadkach Odbiorcami Państwa danych będą:

    • nasi upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którym Państwa dane osobowe będą ujawniane w celu możliwości wykonywania swoich obowiązków (np. pracownicy działu kadr, pracownicy działu handlowego, pracownicy obsługi klienta, kurierzy)
    • inni odbiorcy danych – podwykonawcy, firmy kurierskie
    • organy publiczne w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami
  8. Czas przetwarzania danych

    Okres przechowywania danych zależy od celu ich przetwarzania. Może on również wynikać z przepisów gdy stanowią one podstawę przetwarzania.Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej.Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej przez Państwa zgody, dane przetwarzane są do czasu jej wycofania.

  9. Prawa użytkownika strony internetowej

    W każdej chwili przysługują Państwu następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez naszą firmę Państwa danych osobowych:

    • prawo dostępu do swoich danych osobowych, w tym uzyskania ich kopii.
    • prawo do sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego
    • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych

    Jeżeli Państwa dane przetwarzane są na podstawie zgody, mogą Państwo dodatkowo skorzystać z poniższych praw:

    • w każdej chwili mają Państwo prawo do wycofania zgody na przetwarzanie tych danych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    Jeżeli Państwa dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane te są niezbędne do świadczenia usługi), mogą Państwo dodatkowo skorzystać z poniższych praw:

    • prawo do przenoszenia danych osobowych

    W celu skorzystania z poniższych praw należy skontaktować się z administratorem lub wyznaczonym inspektorem ochrony danych.

  10. Jak cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych?

    Aby cofnąć każdą zgodę udzieloną naszej firmie w związku z przetwarzaniem danych osobowych. W tym celu wystarczy wysłać e-mail, lub przesłać wiadomość pocztą tradycyjną na wskazane powyżej dane kontaktowe.Wolę cofnięcia zgody mogą Państwo wyrazić w dowolny sposób, jedynym warunkiem jest, aby dotarła ona do naszej wiadomości w formie pisemnej.